Esant 8,2 ABV, „Double Daisy Cutter“ yra tvirtas, bet ne slegiantis

Įmušėme kaip Jordanas, išskyrus Čikagos alų, o ne „Bulls“ krepšinį.  Iš kairės Half Acre's Double Daisy Cutter Fully Saturated Double Pale Ale;  Tonal Range Northeast Double IPA, trečiojo etapo alaus darymas;  Mosaic Juice Pants IPA, Maplewood Brewing;  „Hexe Dark Incantation“ kava „Imperial stout“, „Old Irving Brewing“;  A Little Crazy Pale Ale, Revolution Brewing;  ir „Hop Butcher“ pailgas dvigubas IPA.

Fully Saturated Double Daisy Cutter double pale ale, Half Acre Beer Co., Chicago

Išsami informacija: Tikrai galima Vėjų mieste, bet gali tekti šiek tiek paieškoti vietoje; 8,2 tūrio proc. alkoholio. (Salf Acre standartinį Daisy Cutter Pale Ale gali būti lengviau rasti ir jis yra labai geras.)

Pastabos: Išlieja miglotą, šviesiai auksinę spalvą su gausia, puriai balta galva.

Mintys: Nors kai kuriais atžvilgiais tai galbūt atspindėjo klaidingą sprendimą, mes su šeima nusprendėme, kad „pavasario“ kelionė į Čikagą buvo puiki idėja.

Ir tai buvo puiku: apsistojome miesto centro širdyje; pamatė Avett Brothers koncertą nuostabiame Čikagos teatre; įžengėme į žingsnius, nueidami apie 16 mylių per dviejų dienų ekskursijų atkarpą; su pagarba žiūrėjo į ikonišką Anish Kapoor atspindinčią „Debesų vartų“ skulptūrą, dar žinomą kaip „Pupelė“; pavyko pamatyti kelių netoliese esančių alaus daryklų vidų, nors mūsų apsilankymus ribojo „Alaus daryklos yra nuobodu„13 metų; ir pripildė bagažinę Čikagoje pagamintų alaus gėrimų, kad galėtų parsinešti namo (perdavė kreditinę kortelę, uždengtos akys, kai skambino; ​​žr. nuotrauką viršuje).

Alaus apžvalga:CBC Crocodile Tongue yra gerai subalansuotas rūgštus alus

Ir tai nebuvo taip karšta, kaip buvo: Užtenka pasakyti, kad Čikagoje kovo pabaigoje / balandžio pradžioje „pavasario“ šiek tiek trūksta. Jei pavasario atostogos yra sinonimas vykti kur nors šiltai, gerai, šiuo metų laiku Mičigano ežero pakrantės nėra Sanibel sala, Florida (mes buvome nutolę tik 1300 mylių į šiaurę). Mes patyrėme vieną saulėtą dieną, nors ir šaltą ir vėjuotą; kitomis dienomis – tam tikras lietaus derinys, po kurio seka vėjo varomos ledo granulės, o po to žvilgčioja saulė (gal jau pragiedra!), o po penkių minučių – vėjuoti sniego gūsiai. Kol mes ten buvome, jis beveik netrūko 40 laipsnių, išskyrus tą dieną, kai išvykome (žinoma).

O ar aš paminėjau vėją?

Mamos ir tėčio laimei, radome tiek vietinio alaus, kad per daug nesijaudintume dėl oro.

Half Acre's Fully Saturated Double Daisy Cutter Double Pale Ale

Įveskite visiškai prisotintą „Double Daisy Cutter“. Vienas iš kelių dabartinių ar specialių Half Acre Daisy Cutter linijos pasiūlymų (standartinis Daisy Cutter Pale Ale gaminamas ištisus metus), „Fully Saturated“ yra tvirtai miglotas, šuoliuojantis mišinys, kuriame yra Simcoe, Amarillo ir Citra apynių. , vaisių, persikų, citrusinių vaisių skonio profilis.

Restorano apžvalga: Vokiečių įkvėptas bilietas kiekvieną dieną rengia „Oktoberfest“ alaus darykloje 1487