Kaip praleisti 48 valandas Šarlotėje su Jimmie Johnson

How to spend 48 hours in Charlotte with Jimmie Johnson

This istoriją išdidžiai pristato Charlotte Regional Visitors Authority – mūsų partneris tyrinėjant Karalienės miestą. Čia pasisemkite įkvėpimo, kad galėtumėte tyrinėti ir paremti Šarlotės vietines įmones.

Jūsų kelionės vadovas: Jimmie Johnson, septynis kartus NASCAR taurės serijos čempionas.

• Pagauk Jimmie, vairuojantį 48 numeriu pažymėtą „Honda“ NTT IndyCar serijoje.
  • Taip pat galite apžiūrėti „Daytona Vortex“ – skulptūrą, skirtą Johnsono 2006 m. pergalei „Daytona 500“ atminti, iki birželio 5 d.
  • Skulptūra buvo sukurta naudojant Johnson ugnies kostiumą, dėvėtą per lenktynes.

Niujorko menininko EV Day skulptūrą „Daytona Vortex“ galima pamatyti Mėtų muziejuje Uptown. Skulptūra, kuri debiutavo kalyklos muziejuje gruodį, yra pagaminta iš ugnies kostiumo, kurį vilkėjo NASCAR čempionas Jimmie Johnsonas per 2006 m. pergalę Daytona 500. Brandono Scotto nuotrauka.

PENKTADIENIS: Pietų Endo tyrinėjimas

Vakarienės planai: Aplink tą South Boulevard rajoną daug kas išsivystė, todėl tai puikus savaitgalio pradžios taškas. Man patinka, kad tiek daug galima nueiti.

• Esu susijęs su „SouthBound“ ir tikrai mėgstu maistą bei aplinką ir mėgaujuosi jais, todėl eitume ten pavakarieniauti.
  • Daugelis meniu yra iš mano San Diego kilmės ir taco parduotuvių, kurias patyriau vaikystėje.
  • Carne asada tacos tikrai skanūs.
  • Po vakarienės apžiūrėjome gretimame „The Music Yard“ esančią programą, tada pereidavome į „Pins Mechanical“ ir pabaigdavome su kaušeliu ledų pas Jenni’s.

tacos-at-southbound-south-end-charlotte

ŠEŠTADIENIS: Adrenalinas, menai ir NoDa

Pusryčiai: Mano vaikai labai susidomėjo „Original Pancake House“, kuris visada yra įdomus, todėl mes eidavome ten paragauti blynų.

Vaikams pritaikyti dienos planai: Man patinka vežti savo vaikus į Moto40, motociklų trasą Statesville mieste.

• Puiku, kad galiu išsiųsti savo vaikus su jų dviračiais ir žinoti, kad jie turi saugią aplinką važiuoti su kitais motociklininkais tame pačiame lygyje.
  • Taip pat esame dideli „GoPro Motorplex“ Mooresville mieste gerbėjai.
  • Tikrai esame kalti, kad esame „linksmieji namai“, kai žmonės ateina pasilikti.

Meno infuzija: Mano žmona turi galerijos erdvę ir knygyną pavadinimu SOCO Gallery. Visada smagu ten užsukti ir apsižvalgyti. Ištisus metus vyksta įvairūs pasirodymai, todėl mes tai patikrintume ir palaikytume ten esančius menininkus.

Vakarienė NoDa: „Goodyear House“ yra mėgstamiausias. Tai puiki aplinka su nuostabiu maistu. Po vakarienės likdavome išgerti poros gėrimų, bet mudu su žmona esame įpusėję keturiasdešimt, todėl paprastai po to nebūna antros sustojimo (juokiasi).

Goodyear-house-botanist-room

„Goodyear House“ botaniko kambarys užpildytas augalais.

SEKMADIENIS: priešpiečių išsiuntimas

Sekmadienį vykdavome į Zada ​​Jane’s. Man visada patinka ten trumpai pavažinėti. Man patinka jų Bunny Rancheros.

• Viskas, ką valgau, yra su aštriu padažu ir avokadu, todėl tai ir gaučiau.

zuikis-rancheros-zada-janes-brunch-charlotte

Šią istoriją išdidžiai pristato Šarlotės regiono lankytojų tarnyba. Šis rėmėjas neturi įtakos ir nepatvirtina redakcijos pasirinkimo.

Antraštės nuotrauka, suteikta Jimmie Johnson Racing

Skaitykite kitą istoriją

Charlotte pretenduoja surengti armijos ir karinio jūrų laivyno žaidimą