Pataisymai: 2022 m. liepos 26 d. – „The New York Times“.

Pataisymai: 2022 m. liepos 26 d. – „The New York Times“.

Šeštadienį paskelbtame straipsnyje apie Rusijos ir Ukrainos susitarimą, leidžiantį gabenti grūdus, penktadienį, liepos 22 d., buvo klaidingai nurodyta kviečių ateities sandorių kaina. Kainos nukrito daugiau nei 5 proc. iki maždaug 7,60 USD už bušelį, o ne 760 USD už bušelį.

Sekmadienį paskelbtame straipsnyje apie Turkijos prezidentą Recepą Tayyipą Erdoganą ir jo vaidmenį derybose dėl Rusijos ir Ukrainos prekybos susitarimo buvo klaidingai nurodyta, ką šį mėnesį kalbėjo Dana Stroul. Tai buvo Artimųjų Rytų institute, o ne Vašingtono Artimųjų Rytų politikos institute.

Pirmadienį paskelbtame straipsnyje apie Prancūzijos universiteto nacistinę praeitį ir mokykloje įvykdytus medicinos nusikaltimus buvo kalbama apie Natzweiler-Struthof koncentracijos stovyklą. Tai buvo vienintelė Vokietijos koncentracijos stovykla, o ne vienintelė Prancūzijos žemėje.

Sekmadienį paskelbtame straipsnyje apie vėžiu sergančių nėščių moterų priežiūrą valstijose, kuriose moterys negali nutraukti nėštumo, Mičigano valstijoje buvo klaidingai kalbama apie abortą. Procedūra yra kriminalizuota valstybės įstatymu, kuris nebuvo įgyvendintas; tai nebuvo uždrausta.

Sekmadienį paskelbtame straipsnyje apie Elizabeth Holtzman, buvusią Kongreso narę, kuri, būdama 80 metų, vėl kandidatuoja į Kongresą, neteisingai nurodyta, su kuo Holtzmanas vaikščiojo Brukline „Pride“ parade. Prie jos prisijungė buvęs valstybės įstatymų leidėjas ir padėjėjas; ji nevaikščiojo viena.

Paveikslėlio antraštė su straipsniu trečiadienį apie menininką Claesą Oldenburgą neteisingai paminėjo ledų kūgio skulptūrą. Tai nebuvo minkšta skulptūra.

Šeštadienį Sinsinačio operos pastatymo „Castor and Patience“ muzikinėje apžvalgoje, remiantis informacija iš publicisto, buvo neteisingai nurodytas muzikantų skaičius spektaklio orkestre. Buvo 36, o ne 38.

Praėjusį trečiadienį paskelbtoje skiltyje apie JAV įperkamumo krizę neteisingai nurodyta, kad nuo 1972 m. iki 2007 m. padidėjo vidutinės tėvų išlaidos vienam vaikui vaiko priežiūrai, apskaičiuotos 2012 m. Padidėjimas buvo apie 200 procentų, o ne 2000 procentų.

Klaidos yra taisomos spaudos metu, kai tik įmanoma, todėl kai kurios čia nurodytos klaidos galėjo atsirasti ne visuose leidimuose.

Leave a Comment

Your email address will not be published.